Emetent una nota magistral titulada “Què segueix” a Impacte Blockchain, perspectives del 2020 “Cadena de subministrament” a una participació completa, Ethan Ng, CEO del sud-est asiàtic d’intercanvi de criptomonedes a nivell mundial BiKi.com, va identificar les principals tendències que van afectar la cadena de blocs el 2020, aprofundint especialment en el paper de les cadenes de subministrament.

L’estimat grup de ponents incloïa experts en la cadena de subministrament com el director de comerç de Infocomm Media Development Authority (IMDA) de Singapur i el CEO de Karuschain, plataforma tecnològica blockchain per a la indústria minera de metalls preciosos, entre d’altres.

Tingueu en compte que es tracta d’un comunicat de premsa

El canvi a l’adopció generalitzada

Els darrers 6 mesos hem vist com Libra i la SEC han centrat el focus en l’economia descentralitzada. No obstant això, fins i tot abans, el 2017, quan els mercats ICO eren molt calents, l’FMI ja havia suggerit treballant en CBDC (Monedes digitals del banc central) als bancs centrals.

“BiKi està apostant per això”, va insistir Ng. “Per això creiem que es produirà l’adopció generalitzada. Quan un dels principals CBDC estigui a punt, cosa que preveiem que pot tenir lloc durant el primer trimestre o el segon trimestre d’aquest any, acabaran influint en els centres multinacionals que probablement adoptaran els CBDC. Les pimes que els ocupen, mitjançant l’efecte xarxa, proporcionaran molts més canals per comercialitzar, per difondre l’ús de monedes digitals a les masses. Després passarem per un pla de competència, esbrinarem què funciona i què no i trobarem el model que funciona “.

Singularitat solucions blockchain a la cadena de subministrament jugant un paper important a les empreses, Ng va assenyalar que, “amb un augment de l’oferta eficient, augmentarà la demanda “.

L’elefant a l’habitació

El conseller delegat de BiKi, Ethan Ng, va assenyalar que el 2017 i el 2018 tothom va quedar atrapat pel bombo de les possibilitats de la tecnologia blockchain i quins problemes podia resoldre. No obstant això, amb enormes innovacions a l’espai, la taxa d’adopció va ser molt inferior a les expectatives. S’havia ignorat un factor molt important: l’enorme elefant de l’habitació.

Citant com als mercats tradicionals, cada jugador de l’espai de la cadena de subministrament necessitava un finançador (un jugador central, un banc) perquè l’espai funcionés, Ethan Ng va proposar que a la nova cadena de subministrament interrompuda, era necessari un nou tipus de categoria de finançador..

Aquest nou paper l’omplirien les noves institucions financeres que podrien oferir molts dels serveis de les institucions financeres tradicionals, però adaptades a la nova economia descentralitzada. Identificar les finances descentralitzades (DeFi) com una de les principals tendències significatives el 2020, Ethan Ng va veure els intercanvis que ofereixen productes DeFi com les noves institucions financeres pertorbadores del futur.

Mercat creixent de solucions de cadena de subministrament de blockchain

Les economies compartides iniciades per empreses com Uber i Grab van alterar la indústria del taxi. Com que oferien una solució útil i viable, van poder guanyar quota de mercat i ampliar-se.

Les solucions específiques de la indústria que utilitzen blockchain, per exemple, en productes farmacèutics i alimentaris, entre tantes altres indústries, on la logística i les cadenes de subministrament experimenten grans problemes de dolor, s’han estès a les empreses. Ng creia que aquest creixent mercat de solucions de la cadena de subministrament permetrà que aquestes indústries recentment afectades puguin guanyar quota i escala de mercat de manera similar..

La maduració de la tecnologia en l’ús de les empreses convencionals, enfront d’un panorama imminent de productes CBDC i DeFi, treballarà conjuntament per impulsar el paper de la descentralització a les economies, on les monedes digitals com ara BTC i ETH creixerà.

BiKi.com: Plans 2020 en una economia DeFi

Juntament amb la parella Capital del node, L’intercanvi BiKi té enormes plans per estar preparat per a aquest escenari.

En primer lloc, seria el llançament d’un producte de préstec a l’intercanvi BiKi que no utilitza BTC però USDT, que seria més estable per a molts jugadors.

En segon lloc, seria el llançament d’una cadena financera pública durant el tercer trimestre del 2020, que Ng sentia fermament que seria un dels aspectes bàsics de les futures institucions financeres a l’espai blockchain..

Com sempre, la plataforma centrada en l’usuari considera prioritari atendre les necessitats dels seus usuaris. L’intercanvi BiKi s’assegurarà que proporciona els màxims beneficis als seus usuaris proporcionant una gamma creixent de serveis i productes financers per a l’economia deFi, incloses formes noves i innovadores de negociar a la plataforma..

BiKi Exchange també se centra actualment a obtenir la seva llicència segons l’Acta de serveis de pagament per part de l’Autoritat Monetària de Singapur (MAS). Singapur és un dels centres financers més importants del món i convertir-se en un intercanvi regulat aquí obtindrà un intercanvi de criptomonedes més reconeixement i inculcarà la confiança dels usuaris com a marca global, consolidant-se La posició de BiKi a l’avantguarda de la indústria de l’intercanvi de blockchain i criptomonedes.

Quant a BiKi.com

Amb seu a Singapur, BiKi.com és un intercanvi global de criptomonedes classificat com a Top 20 a CoinMarketCap. BiKi.com proporciona una plataforma d’actius digitals per negociar més de 150 criptomonedes i 280 parells de negociació.

BiKi.com se centra a proporcionar la plataforma de negociació de criptomonedes més segura, estable i eficaç. El 100% de les comissions de transacció s’utilitzen en la recompra i gravació de token de plataforma, BIKI. Des de la seva inauguració oficial l’agost del 2018,

BiKi.com es considera un dels intercanvis de criptomonedes de més ràpid creixement al món amb 2 milions d’usuaris registrats acumulats, 150.000 usuaris actius diaris, més de 2.000 socis comunitaris i 200.000 membres de la comunitat..

BiKi.com ha rebut inversions del cofundador de Huobi, Du Jun, Genesis Capital Zhu Huai Yang, FBG Capital, ChainUP i altres, que sumen aproximadament 10 milions de dòlars..

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me